Online leergang Strategie voor digitalisering

Details

Cursusduur
3 dagen
Datum en locatie
27 november 2020, 4, 11 december 2020 - Online
Tijd
10:00 - 11:30, 10:00 - 11:30, 10:00 - 11:30
Prijs
€ 460,00 (leden) / € 500,00 (niet-leden)
Kennisgebied
Strategie, IT & Data, Online learning
Bestemd voor
Accountants in business, Overige financieel professionals, Controllers
Niveau
Advanced
Finance in business
5 pe-uren

27 november 2020, 4, 11 december 2020 - Online

Tussen de drie online bijeenkomsten leest u de literatuur. Bent u accountant in business dan kunt u de bestede uren wegschrijven als zelfstudie in uw PE-registratie. Houdt rekening met een totaal van 6 uur zelfstudie. Als RC ontvangt u het ledentarief.


Compacte, online leergang over strategievorming in een snel digitaliserende wereld.

Doelstelling

De online leergang is bedoeld om:

1. Inzichten uit gecureerde topliteratuur over digitaliseringsstrategie snel toegankelijk te maken;
2. Tools en instrumenten aan te reiken waarmee organisaties aan de slag kunnen;
3. In gemodereerde online sessies, met kleine groepen elkaars digitaliseringsissues te bespreken om zo nieuwe ideeën, good practices en inspiratie op te doen.

Inhoud

Alfred Chandler muntte ooit: 'structure follows strategy'. De variant 'strategy follows structure' volgde snel. In deze interactieve, online leergang vervangen we 'structure' met 'digital'. De focus ligt op concrete vragen rond strategievorming in een zeer snel digitaliserende wereld. Voor veel organisaties is dit onderwerp belangrijker dan ooit om zowel hun nabije als verdere toekomst vorm te geven.

Deze compacte leergang gebruikt de nieuwste aanpak om online leren een aantrekkelijke ervaring te maken. Daarbij wordt geput uit best practices van top-business schools als RSM en MIT.

Bestemd voor

CFO's controllers en accountants in business die betrokken zijn bij strategische vraagstukken rondom digitalisering.

dr. Martijn Rademakers

Dr. Martijn Rademakers is Adjunct Professor of Strategy & Organization aan de Amsterdam Business School, Universiteit van Amsterdam. Ook doceert hij aan TIAS School for Business & Society en Rotterdam School of Management. Martijn is daarnaast onafhankelijk adviseur voor organisaties in binnen- en buitenland, waar de nadruk ligt op business innovatie, implementatie en agility. Ook is hij nauw betrokken bij de ontwikkeling van diverse startups en scale-ups.

De cursus vindt plaats in E-learning in Online

Adres

E-learning 0 Online