Slimmer werken met Social Business

Over communities, social web en social intranet *nieuw*

Details

Cursusduur
2 dagen
Datum en locatie
8, 29 november 2019 - Utrecht
Tijd
09:30 - 17:00, 09:30 - 17:00
Prijs
€ 995,00 (leden) / € 1.095,00 (niet-leden)
Kennisgebied
Persoonlijke vaardigheden
Bestemd voor
Accountants in business, Overige financieel professionals, Controllers
Niveau
Advanced
Accountancy
12 pe-uren

8, 29 november 2019 - Utrecht

Tussen de eerste en tweede trainingsdag krijgt u een aantal praktijkopdrachten. Bent u accountant in business dan kunt u deze gemaakte uren wegschrijven als zelfstudie in uw PE-registratie. RC's ontvangen een korting van 100euro op de prijs voor niet-leden.

Social web en social intranet zijn onderdeel van onze infrastructuur. Communities worden steeds vaker gezien als een instrument om slimmer en effectiever te werken. Als u deze online omgevingen goed inzet wordt u productiever, oplossingsgerichter en omgevingsbewuster. Deze training leert u hoe!

Bekijk de video

Doelstelling

Wat levert de training u op?

  • U krijgt inzicht in hoe u een community ontwikkelt of beter inzet;
  • U legt makkelijker verbanden die tot verrassende en nieuwe inzichten leiden;
  • U verrijkt sneller en eenvoudiger uw eigen kennis en die van uw organisatie;
  • U verbetert effectief gebruik van social web en social intranet

Inhoud

Tijdens de training wisselen bondige theorie, praktijkoefeningen en een case elkaar af. U vertaalt duurzame inzichten naar uw eigen werksituatie. U ontwerpt een proces om grip te krijgen op de onderliggende dynamiek van het social web en social intranet. Met behulp hiervan leert u complexe vraagstukken makkelijker op te lossen met meer resultaat en minder inspanning.

De volgende onderwerpen staan centraal:

  • Social Business en slimmer werken
    Welke technologieën op het social web en binnen social intranet kunt u gebruiken om slimmer te werken?
  • Informatie efficiënt verzamelen en omgevingsbewustzijn versterken
    Hoe bepaalt u welke bronnen u gebruikt? Met wie gaat u de interactie aan?
  • Wat kunt u bereiken met communities?
    Hoe brengt u mensen en informatie op de juiste manier bij elkaar? Helpt een community u bij het bereiken van uw doelen?
  • Persoonlijk en collectief kennismanagement
    Hoe draagt u bij aan een collectief brein? Hoe profiteert u van kennis van anderen en hoe profiteren anderen van uw kennis?

Voorafgaand aan de training richt u voor uzelf een aantal social media accounts in (na inschrijving ontvangt u instructies). U gaat werken met communities, newsfeeds, RSS readers, social bookmarking sites, microblogging en samenwerkomgevingen. Ook leert u op een andere manier gebruik maken van bekende social media.

Tussen de eerste en tweede trainingsdag krijgt u een aantal praktijkopdrachten. Via een online community heeft u contact met de andere cursisten en de trainer.

Na afloop van de training krijgt u 30 dagen - enkele minuten per dag - microtraining aangeboden (via een app). Daarmee kunt u de kennis die u heeft opgedaan borgen.

Bestemd voor

Iedere finance professional die de dynamiek van social business wil doorgronden en concreet wil inzetten ten behoeve van zichzelf en organisatie.

Bas Hoorn

Directeur en hoofdtrainer van Timension.

De cursus vindt plaats in Van der Valk Hotel Utrecht in Utrecht

Adres

Van der Valk Hotel Utrecht Winthontlaan 4 -6 Utrecht Telefoonnummer (030) 800 08 00 E-mailadres Sales@utrecht.valk.nl